Chiudi annunziu

Piglià e foto hè avà una attività integrale è completamente evidenti di tutti Android dispusitivu. Tuttavia, l'opzioni di editazione di l'imaghjini predeterminate sò limitate à l'aghjustamenti basi. Cusì, solu l'utilizatori menu esigenti sò soddisfatti. Per quelli più avanzati, chì cercanu l'opzioni di editazione più larghe, eccu u nostru cunsigliu per "app", chì sò stati trà l'applicazioni più scaricate per l'editing di foto dapoi un bellu pezzu.

Dapoi qualchì vennari, aghju fattu parte di e rete suciali induve aghju passatu u tempu quandu ùn aghju nunda à fà. Ma circa un annu fà, aghju pensatu chì puderia utilizà Instagram cum'è un ghjurnale di ciò chì aghju fattu è chì parti di u mondu aghju visitatu. Wow, sò diventatu un "fotògrafu" mobile avid. Hè per quessa ch'e aghju decisu di dà cunsiglii 2 nantu à l'applicazioni chì facenu chì e mo foto parenu cusì.

App Snapseed

Havi a prima app di editazione di foto presa da Samsung, era Snapseed. L'autore di u "photo shredder" hè a cumpagnia Nik Software, ma u pruprietariu hè u giant americanu Google. L'applicazione offre una varietà di opzioni, da simplicità à aghjustamenti più prufessiunali. Tuttu hè assai simplice è chjaru. Sapete chì à u primu vi parerete chì e vostre ritratti parenu bè. In ogni casu, dopu uni pochi di ritratti editati, truverete chì anda ancu megliu. Pudete facilmente finisce un aghjustamentu per una ora.

L'applicazione Snapseed ùn hè nunda di novu à u sistema in generale Android esiste da 2013. Snapseed hè statu creatu da Nik Software, chì hè compru da Google. Stu specialistu di editazione di foto ùn ferite micca u vostru portafoglio, ma offre un ambiente di travagliu fantasticu chì tutti ponu accade. Nisuna cumpetenza spiciali hè necessariu per edità è aduprà l'effetti, è l'applicazione di elementi individuali hè cuntrullata solu tirando u dito lateralmente, o su è giù.

[appbox googleplay com.niksoftware.snapseed]

Applicazione Afterlight

U studiu di produttu AfterLight Collective hè daretu à u sviluppu di l'applicazione Afterlight assai populari. Questa hè l'unica app chì anu mai creatu finu à avà. Grazie à questu, anu u spaziu massimu per u sviluppu di Afterlight. In u mo parè, hà veramente pagatu per elli, perchè hè una di l'applicazioni fotografiche più vendute in Play Store. Pudete ancu aduprà Afterlight cum'è una camera classica, chì offre assai più opzioni cà quella predeterminata da Apple. Un tali esempiu pò esse cambià a velocità di l'otturatore, inserisce l'ISO o stabilisce u biancu.

L'applicazione offre ancu assai filtri interessanti è belli, chì pudete aduprà per dà e vostre foto una torsione. Pudete aghjustà u cuntrastu, a saturazione o a vignettazione quì, frà altri cose, ma in più, pudemu ancu truvà cose più avanzate quì - rendendu luci o ombre, o stabilisce a resa di culore di i dui punti culminanti, centri è ombre. A funzione di sharpening porta ancu risultati di qualità. Turning hè certamente utile, micca solu da 90 gradi, ma ancu horizontale o verticale. Se vulete scaricà l'applicazione, preparate 0,99 euro è aspettate ancu pacchetti In-App (per un euro ognunu).

U studiu di produzzione AfterLight Collective hè daretu à u sviluppu di l'applicazione di fotografia populari. L'applicazione offre parechji filtri interessanti cù quale pudete dà un toccu à e vostre foto mobili. Stallà u cuntrastu, a saturazione o a vignettatura hè una materia di sicuru. Hè ancu pussibule di impegnà in aghjustamenti più avanzati, chì includenu a rendizione di luci o ombre è altri.

[appbox googleplay com.fueled.afterlight]

U più lettu d'oghje

.