Chiudi annunziu

L'applicazione di nutizie mobile Tapito vi permette di leghje e nutizie da tuttu l'Internet cecu convenientemente in un locu è à u stessu tempu mostra articuli cù foto direttamente nantu à u screnu di serratura di u telefunu. Ogni ghjornu, l'applicazione passa per un totale di 1 fonti in linea aperte, chì includenu portali di nutizie, riviste, blog è canali YouTube. Dopu selezziunate è analizà seimila articuli da elli, li assigna e parolle chjave, è li sorte in categurie 100 è più di 22 sottocategorie per voi. Toccate u cane vi guida à traversu l'applicazione, chì hè assai amichevule è hà una grafica chjara è muderna. Ogni ghjornu vi purterà solu i missaghji chì vulete veramente.

A nova versione, chì hè stata lanciata à a mità di ghjugnu, porta ancu assai nutizie interessanti. Hè una applicazione intelligente chì usa un algoritmu per valutà e vostre priorità in dettagliu è preparanu una selezzione di articuli adattati solu per voi. L'articuli sò affissati basatu annantu à u vostru veru interessu, secondu e vostre preferenze, lettori, sparte in e rete suciale, etc. L'applicazione pò ancu selezziunà articuli chì puderanu sovrappone in u cuntenutu, evitendu cusì duplicati. "Se parechji media scrivenu nantu à u stessu tema, solu l'articulu chì hè più successu in quantu à u numeru di sparte, cumenti è piace serà affissatu. L'altri articuli seranu allora pruposti sottu u testu di l'articulu in a sezione "Anu ancu scrittu annantu à questu", dice Tomáš Malíř da TapMedia, chì opera l'applicazione. In più di una visione generale di l'articuli di categurie selezziunate, Tapito offre ancu a funzione di salvà l'articuli "in stock" è a so visualizazione successiva in modu offline o a funzione unica di visualizà articuli nantu à u screnu di serratura di u telefunu.

media_2

A maiò parte di l'utilizatori, finu à u 95%, abbonate à e nutizie in l'applicazione. Sport, vitture è tecnulugia cuntinueghjanu à guidà trà l'omi, mentre chì u stilu di vita, u spettaculu, i viaghji è e ricette guidanu trà e donne. Tapito hà inizialmente travagliatu solu nantu à a piattaforma Android, ma una versione pro hè ancu dispunibule da u principiu di settembre iOS. Tapito hè digià statu chjamatu u megliu app in a categuria di Ghjurnali è Magazine in Google Play parechje volte. L'applicazione pò esse usata in smartphones, tablette è avà ancu in PC. "A nostra missione hè di fà più faciule per l'utilizatori à truvà u cuntenutu chì volenu leghje. Per creà un ambiente in modu chì tutti ponu truvà u so cuntenutu nantu à tutte e piattaforme, chì anu stallatu è avè una grande sensazione quandu leghje ", dice Tomáš Malíř.

media_tablet_2

 

U più lettu d'oghje

.