Chiudi annunziu

Samsung lancia una prumuzione speciale. Tutti i clienti chì anu acquistatu mudelli di TV Samsung SUHD selezziunati da u 1 d'ottobre riceveranu una garanzia estesa di 10 anni contra a burn-in di u screnu.

Basta à registrà www.samsung-bonus.eu, induve u novu pruprietariu dichjara u mudellu, u numeru di seriale di a TV acquistata è carica u ricivutu cù una foto di l'etichetta cù un numeru di serie leggibile (S / N). A prumuzione hè valida per i primi 900 TV registrati acquistati da partenarii selezziunati. A registrazione deve esse fatta in 14 ghjorni da a compra, ma micca più tardi à u 31 dicembre 12.

os hà dinù spirienza cù u novu Samsung SUHD TVcardirettore, attore è scrittore Jiří Menzel, chì hè u so felice pruprietariu.

"Cum'è direttore di film, ùn aghju mai cumprumissu à a qualità di l'imaghjini. Hè ciò chì mi resta. Hè per quessa ch'e aghju sceltu un TV SUHD cù a tecnulugia unica di visualizazione Quantum Dot è a funzione di rimasterizzazione di l'imaghjini UHD. Allora possu fighjulà i mo filmi in culori brillanti è possu vede di novu e mo scene preferite cum'è mi ricordu da u tempu di filmazione ", disse Jiří Menzel.

Samsung

Surghjente: Samsung

U più lettu d'oghje

.