Chiudi annunziu

Samsung novu Android 7.0 Nougat solu ùn offre micca. Tuttavia, i pruprietarii Galaxy U S7 è S7 Edge puderia vede digià in u prossimu mese. L'aghjurnamentu purterà parechje funzioni novi è essenziali, cumprese a capacità di cambià a risoluzione di u screnu è più.

Android 7.0 Nougat hè avà capaci di visualizà i cosiddetti shortcuts, grazie à quale pudete andà à certe funzioni di l'applicazione data più rapidamente. Cumu ottene questu? Moltu simplice. Basta à mette u to dito nantu à l'icona è dopu un pocu tempu appariscerà un menu cù menu rapidi. Pudete ancu arrastà sti shortcuts da a lista di u drop-down è metteli cum'è icone individuali per un accessu più veloce.

Ma pare chì l'ultimu Nougat pro Galaxy U S7 è S7 Edge sò ancu diffirenti. Samsung va un passu più in là, permettendu di mette sti accurtatoghji ancu in u centru di notificazione, cusì pudete lancià l'app da ogni locu senza avè da vultà à a pantalla di casa. In questu casu, ricumandemu duie applicazioni chì anu sta funzione - Shazam è Spotify.

android-torrone-galaxy-s7-s7-edge

Fonte: Phonearena

U più lettu d'oghje

.