Chiudi annunziu

Samsung pare avè pigliatu u toru per i corni mentre affruntò i sfidi strutturali di a so urganizazione in u capu chì hà purtatu in ultimamente à u ricurdamentu di a Nota 7. Propiu oghje hè apparsu in Internet. informace, chì Samsung pensa à aumentà i dividendi, è cunsiderà una iniziativa di l'azzionisti di Samsung Electronics per elencà in una borsa straniera, prubabilmente u NASDAQ.

Oghje di novu, i media coreani ci bombardanu cù rapporti chì Samsung pruvarà ancu à investigà u prublema Galaxy Nota 7, chì hà causatu danni considerablementi, finu à a fine di questu annu. Dapoi l'arrivu di u novu flagship s'avvicina lentamente è sicuru Galaxy S8, saria veramente bellu se a cumpagnia sapia ciò chì era daretu à l'esplosioni di batterie. Solu un capu, u fabricatore hà solu trè mesi per fà!

"Semu veramente guardendu tutte e pussibulità per determinà a causa di l'accidenti.." un ufficiale di Samsung hà dettu, a cumpagnia ùn vole micca chjamà inutilmente u culpevule daretu à tuttu. L'esperti di Samsung anu ancu un tempu limitatu per sapè ciò chì hè accadutu veramente. I risultati ponu esse un trampolinu per Samsung.

galaxy-nota-7

Surghjente: Phonearena

U più lettu d'oghje

.