Chiudi annunziu

Ùn hè ancu a fine di u 2016, è pudemu digià dì chì in modu sicuru Apple è Samsung prisentarà dui di i telefoni smartphones più innovatori di sempre. Cumu Galaxy S8, dunque i iPhone 8 averà una custruzzione completamente nova, apparentemente vetru. Per a prima volta, i dui mudelli venenu cù un display OLED chì include un lettore di impronte digitali è altri sensori. I schermi curvati è e camere duali seranu cumunu.

Ma chì hè di a camera selfie frontale? Novu informace pretende novi Galaxy U S8 averà una camera frontale ancu megliu, grazia à una funzione chì ancu i iPhone rivali ùn anu micca ancu.

ETNews si vantava chì Samsung hà decisu di ritruvà Galaxy S8 cù u sensor autofocus chì pò esse truvatu in u fronte di u telefunu. Allora a prossima onda di selfie serà curata.

"A ghjente si preparanu sempre è si preparanu prima di piglià ritratti per fighjà u mondu ... hè per quessa chì Samsung hà messu l'autofocus ... A camera frontale puderia esse un bonu passu perchè nisun altru fabricatore l'hà ancu messu". un rappresentante di l'industria senza nome hà dettu. 

Samsung hà ancu scupertu un modu per aghjunghje autofocus à a camera frontale senza aumentà a dimensione di u modulu o u grossu di u telefunu.

bgr-samsung-galaxy-s7-11

Surghjente: BGR

U più lettu d'oghje

.