Chiudi annunziu

A cumpagnia Samsung hè cunnisciuta nantu à u mercatu cecu principarmenti per l'elettronica di prima classe, chì, ancu s'ellu hà occasionalmente flare-ups minori, si trova trà i primi assoluti in a so classe. A sponsorizazione è a publicità cunnessa sò ancu una parte integrante di u marketing successu. A penetrazione di u signu di l'ellissi blu cù una scritta bianca in tutte e sfere suciali hè imparable. Avete ancu u tempu di percive ciò chì Samsung hè implicatu?

Sport in prima fila
Indubbiamente, a maiò parte di u sponsorizazione chì a cumpagnia sudcoreana si prisenta appartene à u campu di u sport. Quist'annu hà vistu una seria di avvenimenti induve u logu o segni di Samsung allineanu più di una zona di publicità. U più grande avvenimentu di l'annu era senza dubbitu i Ghjochi Olimpichi, ospitati da Rio de Janeiro. À i ghjochi stessi, ci era ancu atleti individuali chì anu una relazione stretta cù u fabricatore di l'elettronica. Unu di i più famosi hè u calciatore brasilianu Junior dos Santos, più cunnisciutu da u pseudonimu Neymar. Ellu, cum'è un veru capitanu, hà pigliatu a so squadra naziunale in terra di casa è l'hà purtatu à e medaglie d'oru, chì anu vintu dopu à penalità in u partitu contr'à a Germania.

brasil_conquista_primeiro_ouro_olimpico_no_futebol_1039247-20082016-_mg_3424

Tuttavia, un numeru ancu più grande di medaglie hè vintu da u fenomenu sprinting di l'era di Usain Bolt. Hè stata capace di vince trè medaglie d'oru da questu avvenimentu internaziunale maiò per a terza volta è hà sappiutu ritirassi da l'Olimpiadi cun satisfaczione. Un esempiu di patronu reale hè i telefuni mobili di a classa più alta in adattazione olimpica speciale, chì tutti l'atleti in u Brasil anu ricevutu. I Paralimpiadi, a so versione di ghjuventù o l'Universiadi anu ricevutu un sponsoring generoso simile.

1024px-boltbeijing

Tuttavia, hè precisamente l'atletica induve Samsung scommette forse u più nantu à a so presentazione. Ch'ella sia a Copa Mondiale, u so serviziu indoor o a Diamond League, offre sempre risultati in diretta almenu un visu di i culori blu è bianchi di a cumpagnia. Ùn hè menu impurtante, però, sò veduti di partiti di football, induve l'altri partenarii di Samsung sò, per esempiu, Lionel Messi è tuttu u volu spagnolu, o e squadre di Real Madrid è Juventus Turin. David Beckham, una altra legenda di i prati verdi, senza dubbitu ghjucà u so rolu di football in a cumpagnia.

U sustegnu lucale porta u fruttu
Ancu i campi di tennis anu ricivutu u lume verde da a cumpagnia sudcoreana, per esempiu Maria Sharapova, Ana Ivanović o Li Na cunnoscenu. U ghjocu sottu à i cesti appesi ùn hè micca lasciatu ancu. Micca solu a prestigiosa NBA americana cù a stella LeBron James, ma ancu u Campionatu Europeu o u Campionatu Mundiale 3 on 3 sparte un sponsor cumuni. L'avvenimenti mundiali includenu u torneu di golf PGA è u baseball Major League.

A lista di i clubs chì ùn anu micca a fama mundiale, ma sò direttamente cunnessi à a cumpagnia, include a squadra di football Suwon Bluewings, a squadra di baseball Daegu Lions è a squadra di volleyball Daejeaon Bluefangs da Corea del Sud.

aguileon-2

A cultura ùn hè certamente trascurata
Innumerevoli avvenimenti musicali anu ancu u sustegnu è a presentazione di a cumpagnia. Unu di i più grandi in l'ultimi anni era a cunnessione cù a principessa musicale di Barbados, Rihanna. A so tour anti mundiale durò più di 8 mesi è hè finita solu di pocu tempu. Hà ospitatu un totale di 75 locu, di quale a più grande parte di questa quantità era 43 spettaculi in America, l'Europa hè stata onorata cù trenta unu è l'Asia cun un modestu avvenimentu in Abu Dhabi. Rihanna ùn hà micca turnatu u so spinu à a Repubblica Ceca, è malgradu i picculi cumplicazioni cù a data è u locu di l'avvenimentu, u cuncertu di lugliu era quasi vendutu.

Ancu durante sta linea di cuncertu, infine hè diventatu chjaru chì Samsung aiuta u mondu à passà in novi direzzione è furnisce i so clienti cù l'esperienze di ogni ghjornu. Quale di l'ultimi prudutti tecnichi vi rende più faciule per scopre novi pussibulità ?

U più lettu d'oghje

.