Chiudi annunziu

In a so longa è storia, Facebook hà guadagnatu u soprannomu "u copiatore di altre app". Si tratta principalmente di cupià alcune di e funzioni novi chì l'altri apps anu è Facebook prova di risponde in una certa manera. Un gran esempiu di questu avà hè Snapchat, chì a cumpagnia vulia cumprà. In ogni casu, ùn hà micca successu, perchè avà preparanu novi funzioni per e so applicazioni, chì ripiglià da Snapchat. Ùn discuteremu micca quì s'ellu hè currettu o micca. A cumpagnia face bè, è questu hè u più impurtante. 

In ogni casu, Facebook prova una nova funzione integrata chì usa a camera di smartphone per i so bisogni. Per avà, l'utilizatori in Irlanda anu vistu a funzione, induve, frà altre cose, tutti i testi beta sò stati realizati. Ebbè, chì hè esattamente a nova funzione? Questu hè di fattu a listessa cosa chì hà fattu Snapchat cusì populari è una reta divertente per certi. Iè, parlemu di i cosiddetti maschere è altre realità aumentata chì simu abituati. Avà, Mashable informa chì i filtri speciali basati nantu à a situazione attuale sò in a fase di prova.

Questi "quadri di locu" speciale ponu esse usatu invece di una foto di prufilu o video. Grazie à a nova funzione, l'utilizatori puderanu ancu marcà e so coordenate è ricumandendu u locu visitatu à i so amichi.

chjaranunzi_
Facebook

Surghjente: BGR

U più lettu d'oghje

.