Chiudi annunziu

Samsung hà da lancià una nova app chì permetterà di pagà per telefonu. L'appiecazione hè chjamata Samsung Pay Mini è pudemu aspittà chì hè digià in ghjennaghju 2017. Serà dispunibule tramindui Android, è ancu cumpetitiva iOS. Ma cun Applem serà un pocu più difficiule per Samsung perchè hà rifiutatu l'applicazione per l'App Store per u mumentu. 

Sicondu ETNews, Apple hà rifiutatu una dumanda per una nova app Samsung Pay Mini per a so App Store. I mutivi sò sempre scunnisciuti per noi. In ogni casu, pudemu dì cun certezza chì a cumpagnia di Cupertino hà da vulerà tene u più longu pussibule Apple Paga cum'è u numeru assolutu unu, almenu in quantu à i pagamenti mobili iOS preoccupazioni. Siccomu Samsung Pay Mini si cuncentra solu nantu à i pagamenti in linea, à u cuntrariu Apple Pay, chì hà u compitu di rimpiazzà e carte fisiche, hè assai prubabile Apple ùn vulerà micca lascià u so più grande cuncurrente in u so sandbox (in u so ecosistema).

Per avà, Samsung ùn hà micca presentatu una seconda applicazione per registrà a so app iOS, serà destinatu solu à i dispositi cù u sistema Android, chì, frà altri cose, hè statu cunfirmatu da u rapprisentante di a cumpagnia.

"Dopu Apple ricusatu a nostra registrazione di Samsung Pay Mini per a so App Store, avemu decisu di fucalizza solu in i telefoni smartphones cù u sistema Android. "

Una nova applicazione da Samsung Android ghjunghjerà u mese prossimu. Serà u primu passu da a cumpagnia sudcoreana per estenderà u supportu per u terminal di pagamentu ancu à altri telefoni.

samsung-pay-header-2

Surghjente: Phonearena

U più lettu d'oghje

.