Chiudi annunziu

I lettori di impronte digitali ricaricanu i telefoni intelligenti in u mumentu Apple introduttu cù u so iPhone 5s. In l'ultimi quattru anni, i sensori sò apparsu in quasi tutti i telefuni, da u bassu à u più altu. A tecnulugia di i lettori di impronte digitali hà avanzatu tantu chì avà sò super-rapidi ancu in i telefoni più boni, chì hè cool.

Sfurtunatamente, i pruduttori cercanu di creà telefoni cù quale pudete rasà a barba - in corta, sò razor thin. Hè per quessa chì si battenu per ogni spaziu liberu, chì hè andatu tantu luntanu chì i lettori di impronte digitali sò quasi un ostaculu (vede. Galaxy S8). Tuttavia, e novi generazioni ponu esse utile perchè ponu travaglià attraversu a visualizazione di u telefunu è ùn occupanu micca tantu spaziu.

Un grande esempiu di questu hè Synaptics, chì oghje hà introduttu un novu sensoru di impronte digitali otticu chì hè incrustatu in u display, esattamente 1 mm di prufundità. Grazie à questu, hè pussibule eliminà u buttone hardware cumpletamente è cusì cresce a visualizazione di u telefunu stessu, cum'è Samsung farà cù u u. Galaxy S8. Se u fabricatore coreanu d'accordu cù Synaptics, pudemu truvà stu lettore in u novu flagship di Samsung.

gsmarena_001

Surghjente: GSMArena

 

U più lettu d'oghje

.