Chiudi annunziu

Nova Launcher hè stata cun noi dapoi cinque anni, è per celebrà stu gran numaru, i sviluppatori anu decisu di liberà una nova versione 5.0. È sapemu infine chì nutizie offre.

Unu di i sviluppatori, Cliff Wade, hà publicatu brevi note nantu à u so prufilu ufficiale di Google Plus nantu à i novi cambiamenti in a versione 5.0. Una di e funzioni principali hè a ricerca in stile Pixel Launcher - un mutore di ricerca speciale di l'applicazioni cross-app pò esse apertu cun un semplice swipe. Un'altra grande funzione nova hè a chjamata vista di ricerca. Quessi sò in realtà tabulazioni induve pudete truvà una lista di applicazioni recenti, novi o aghjurnati. Ci hè ancu supportu per Android 7.1 Nougat, accurtatoghji efficaci di l'applicazione rapida, intervallu di tempu (nuvellu metudu per chjude a visualizazione), è più. Alcune di queste caratteristiche sò digià dispunibuli da i sviluppatori in e so versioni beta di Nova Launcher.

Wade dichjara chì a nova aghjurnazione pò piglià parechje ore per ghjunghje ancu à voi. Ma questu hè un fenomenu abbastanza normale di Google Play. Se vulete assai più funzioni, a versione Nova Launcher Prime vi costarà $ 4,99.

Nova-Launcher-Prime

 

Surghjente: AndroidAutorità

U più lettu d'oghje

.