Chiudi annunziu

U popular notepad Evernote pò avà diventà un pocu menu populari. A cumpagnia intende di preparà cambiamenti maiò chì cuncernanu a prutezzione di e dati persunali. A novità deve esse ghjunta à u mercatu digià u 23 di ghjennaghju di u 2017, è l'impiegati puderanu vede e note di quelli chì utilizanu u serviziu. 

Evernot hà dettu chì permetterà à alcuni di i so impiegati di "avè a vigilazione di l'apprendimentu automaticu in tutte e tecnulugia". Hà aghjustatu ancu chì u numeru di sti impiegati selezziunati hè "minimu", per quessa, ùn ci hè micca ragiò di mintuvà.

"Mentre i nostri sistemi informatici facenu un bonu travagliu, à volte hè solu inevitabbile chì una manu umana superviseghja tuttu. Vulemu chì tuttu funziona esattamente cum'è duverebbe ... " disse Evernote.

Fortunatamente, Evernote "dà" à i so clienti l'opzione di disattivà sta opzione di apprendimentu di macchina o micca. Tuttavia, questu ùn significa micca sempre chì e so note ùn ponu esse leghjite da unu di l'impiegati. Ma cù questu passu, a cumpagnia viola a nostra pulitica di privacy.

Evernote-Android-icona

Surghjente: AndroidAutorità

Temi: ,

U più lettu d'oghje

.