Chiudi annunziu

A stagione di Natale hè tradiziunale assuciata cù una simpatia assai più grande di e persone è a so sulidarità mutuale. Ancu s'è qualchì volta e fila longu à i banchetti di l'uffiziu postale o à i casi di u centru cummerciale in a frebba pre-Natalia ponu parenu infinite è aumentanu a pressione per parechje persone chì aspettanu, in generale a tolleranza interpersonale è a vuluntà di aiutà aumenta cù l'avvicinamenti di e vacanze. Hè per quessa chì parechji fundraisers di carità o fundazioni sò ancu iniziati in questu periodu cù u scopu di sustene l'amati in bisognu. L'avvenimenti di carità spessu includenu stelle di u sportu chì vendenu i so trofei, reliquie o accessori sportivi in ​​l'asta è dopu donanu i proventi à diverse urganisazioni.

Ùn hè micca sfarente ancu questu annu, cù un dibattitu assai appassiunatu trà i fan di sport nantu à l'asta urganizata per a fundazione Pohyb bez pomoz, chì u so patronatu hè curatu da u famosu fisioterapeuta ceco Prufissore Pavel Kolář. Grazie à i so cuntatti trà atleti è altre famose personalità ceche, hà pigliatu cura di un reliquiariu veramente unicu cum'è parte di l'offerta di oggetti di cullezzione. I primi mostri sò digià in circulazione è anu cura di a prima cuntribuzione à sta bona causa.

Stelle di portieri in u primu turnu

Da u principiu, pezzi veramente esclusivi di portieri cechi famosi da i dui settori sportivi chì dominanu in u nostru paese sò entrati in a ronda di offerte. Petr Mrázek, un portiere di vinti-quattru anni chì travaglia in a NHL d'oltremare in a maglia Detroit Red Wings, hà digià riesciutu à participà à u mondu di l'hockey, chì a maglia di u furtunatu pruprietariu hà valutatu vinti mila corone.

Mrazek_(8442854285)

Unu di i commodities più caldi hè statu aghjuntu à a prima settimana di offerte da u so cumpagnu di football Petr Čech, chì i guanti di football da l'ultimu partitu di liga. Premier League inglese in l'asta, l'interessatu hà valutatu cù a quantità di quarantacinque mila corone.

Hè Cech chì serà u più frequente è à u stessu tempu prubabilmente u cuntributore più caldu, cum'è u so impegnu à a carità hè cunnisciutu dapoi un bellu pezzu. In e prossime settimane, aghjunghjerà u so kit di l'Arsenal da u derby di a liga contr'à Tottenham da u so saccu di sport, è purterà ancu un paru di stivali di football, cù una di e pegs mancante dopu l'ultimu minutu di u partitu contr'à u Manchester United. à Old Trafford. Quelli chì anu più interessatu in a scena sportiva domestica truveranu U football cecu nantu à bet365.

L'amatori di musica seranu senza dubbitu interessatu à l'asta di bacchette cù quale Big Pete, cum'è un batterista appassiunatu ben cunnisciutu, hà interpretatu cù u gruppu Eddie Stoilow à u festival Rock for People. I cunnosciatori di moda seranu sicuramente interessatu à l'ultime tendenzi, chì eranu venerati in Inghilterra da l'antica club Chelsea di Cech. Da u so impegnu precedente, u megliu futbolista cecu di longu andà, chì, trà l'altri cose, hè statu recentemente annunziatu cum'è u megliu futbolista cecu di a parte di u vaghjimu di sta stagione, hà vistutu u so vestitu formale, cù quale si prisentava à l'avvenimenti ufficiali di u club di Londra.

Emirates_Cup_-_Arsenal_v_Wolfsburg_(19576570504)

Un suggerimentu interessante per un rigalu chì vi piacerà duie volte

Allora s'è vo circate sempre unu in a corsa pre-Natali forma originale di rigalu, cunzidira una opzione chì piacerà micca solu u destinatariu, ma ancu parechji altri chì ùn eranu micca furtunati è avà anu da luttà cù l'adversità. L'asta per a fundazione di u Muvimentu senza Aiutu averà sempre un ciclu settimanale cù trè articuli venduti in ognuna di elli. Se sceglite una di e reliquie di Petr Čech, sapete chì riceverete ancu un certificatu d'accumpagnamentu manuscrittu, cù quale u portiere di trenta-quattru anni, famosu per a so eloquenza è facilità cù a penna, spiega l'unicità di ognuna. l'elementi. L'asta durerà finu à u 20 di dicembre.

Temi:

U più lettu d'oghje

.