Chiudi annunziu

L'incompetenza di a Sra Marissa Mayer ùn finisce mai di stupirà. Digià in 2013, ci hè statu un attaccu di pirate in Yahoo chì hà affettatu più di un miliardo di cunti d'utilizatori. Un miliardo ! In u 2014, un altru 500 milioni di cunti, da i quali i pirate anu ottenutu sensibili informace.

U marcuri 14 dicembre, Yahoo hà annunziatu ufficialmente chì un terzu micca autorizatu avia arrubbatu dati assuciati cù più di un miliardo di cunti d'utilizatori in l'agostu 2013. U bug hè sempre afflittu a cumpagnia perchè i cunti allargati cuntenenu sensibili. informace nantu à l'utilizatori - nomi, indirizzi email, numeri di telefunu, date di nascita, hashes di password (autentificazione MD5) è, in certi casi, risposte di risposta di sicurezza criptate è micca criptate.

A bona nutizia, però, hè chì l'inchiesta hà dimustratu chì i dati arrubati ùn includenu micca password in testu chjaru, o qualsiasi carta di creditu o dati bancari. Yahoo hà digià sguassatu i cookies falsificati è hà fattu i cambiamenti appropritati in u so sistema - a sicurità mejorata - è se u vostru contu hè statu espostu durante stu periodu di attaccu di sicurità, allora avete avutu ricevutu una notificazione è un email di scusa da Yahoo stessu.

Yahoo hè ancu vicinu à una compra maiò di Verzion per $ 4,8 miliardi. In ogni casu, dopu a liberazione di a nutizia chì i pirate anu ottenutu più di un miliardo di cunti, u prezzu hè cascatu à un ridiculu $ 1 miliardi.

Yahoo-1200x687

Surghjente: AndroidAutorità

 

U più lettu d'oghje

.