Chiudi annunziu

TCL Communication sona abbastanza scunnisciutu, ma in fattu avemu vistu i so telefoni cuncepiti per un bellu pezzu - DTEK50 è DTEK60 sò stati cuncepiti è creati da questa cumpagnia chinesa. 

In essenza, l'annunziu di stu accordu di licenza à longu andà trà e duie cumpagnie hè solu una estensione di a so partenarii digià esistenti. Tuttu seguita da u travagliu cumunu nantu à i telefoni BlackBerry chì avemu scontru in u passatu - u DTEK50 è DTEK60. Tuttavia, da avà BlackBerry - cum'è annunziatu prima - fucalizza solu nantu à u sviluppu di u so software, mentri TCL Communication hà da piglià a cura di a produzzione.

"BlackBerry hà da cuntinuà à rivisione è sviluppà software per i dispositi di marca BlackBerry. A cumpagnia hè cusì rispunsevuli micca solu per a sicurità, ma ancu per l'affidabilità di u software. TCL Communication, cù quale avemu cooperatu dapoi parechji mesi, curarà a pruduzzione è u disignu di u dispusitivu ... "

Dunque, pare chì TCL cuntinuerà à vende è fabricà hardware exclusivu per a cumpagnia canadiana. U cumpagnu Chinese hà una storia assai longa è una grande sperienza cum'è fabricatore. Questu hè ancu pruvucatu da l'ultime statistiche, chì ponenu TCL in u TOP 10 cumpagnie glubale. U capu di l'operazione di BlackBerry, Ralph Pini, spiega chì questu accordu à longu andà pò esse benefiziu solu à a cumpagnia canadiana, postu chì ùn deve micca spende i so soldi in u sviluppu di hardware. Grazie à questu, pò fucalizza nantu à induve hè u numeru assolutu unu - software è sicurità.

Blackberry-DTEK50-20-1200x800

Surghjente: AndroidAutorità

 

Temi:

U più lettu d'oghje

.