Chiudi annunziu

Samsung era u principale fornitore di a cumpagnia Apple da u principiu. U fabricatore coreanu furnisce parechji cumpunenti impurtanti à u so cumpetitore principalu, cumprese chips di a serie A o chips di memoria DRAM è NAND. Tuttavia, dapoi u 2011, tutta a situazione hà cambiatu perchè Apple demandatu à Samsung per violazione di patenti. A cumpagnia sudcoreana avà furnisce solu chips DRAM per iPhone 7, chì hè statu ancu cunfirmatu da iFixit. 

Ma avà tuttu piglia una direzzione completamente diversa. Sicondu Forbes, u novu fornitore principale per l'annu dopu deve esse Samsung di novu.

Display OLED

Apple infine, anu da aduprà pannelli OLED in i so iPhones, chì anu da esse curvatu. U principale fornitore di sta visualizazione ùn serà altru ch'è u fabricatore rivale Samsung stessu.

"Attualmente, u mercatu di display OLED flexible hè duminatu da una cumpagnia, è questu hè Samsung ..."

Chips di memoria

Samsung hè u più grande fornitore di chips di memoria flash NAND di tutti i tempi, cù più di un terzu di a quota di u mercatu globale. Grazie à a pruduzzioni di massa, Samsung hà sappiutu furnisce questi chips à Apple per parechji anni.

Avà, Samsung hà bisognu di un fornitore quant'è era ghjustu avà Apple, per prufittà di a so nova tecnulugia di semiconductor. In u 2014, Samsung hà versatu più di $ 14,7 miliardi in novi fabbriche di chip. Frà altre cose, questu hè u so più grande investimentu mai. A pruduzzione di massa si ferà l'annu dopu, è ETNews hà dettu chì serà torna un cumpratore maiò Apple.

chips di a serie A

Una zona induve Samsung face a cumpetizione hè a fabricazione di processori. Quì, l'unica cumpetizione hè u TSMC di Taiwan, chì hà digià pigliatu u capu di Samsung cum'è u fornitore principale parechje volte. E duie cumpagnie sò implicate in u fabricatore di chips A9 per l'annu passatu iPhone 6, ma avà TSMC hà vintu un cuntrattu exclusivu chì face u principale fabricatore di chips A10 per iPhone 7. Quì si pò esse attesa di cuntinuà à esse u principale fornitore di TSMC in l'annu à vene. Questu hè sfurtunatamenti una grande delusione per Samsung.

Samsung

Surghjente: Forbes

U più lettu d'oghje

.