Chiudi annunziu

Finu a ora, avemu vistu innumerevoli speculazioni nantu à a nova funzione Galaxy S8. U prossimu flagship duveria offre un ricunniscenza di impronte digitali otticu completamente novu. Questu significa chì a visualizazione avaristi tecnulugia di scansione di impronte digitali. Tuttavia, unu di i fornituri di Samsung hà dichjaratu recentemente chì u lettore di impronte digitali deve esse in u spinu di u telefunu, micca in a visualizazione. 

Galaxy U S8 avarà, frà altre cose, un sensoru di ricunniscenza di l'iris, chì pudemu vede nantu à a Nota 7. In ogni casu, sicondu l'infurmazioni, stu sensoru serà parechje volte più veloce di quellu di u phablet esplodente. Appena hè Galaxy Dopu à u lanciamentu S8, Samsung hà da negocià cù i banche è l'istituzioni finanziarii per rilancià Samsung Pass.

A nova speculazione dice ancu chì a novità ùn hà micca un buttone Home. Tuttavia, questu ùn significa micca chì pudemu aspittà una funzione in forma di ricunniscenza otticu di impronte digitali. Samsung apparentemente pensa à mette u scanner di impronte digitali in u spinu di u telefunu, seguitu u mudellu di Google Pixel.

Galaxy S8

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.