Chiudi annunziu

Pensate sempre à u megliu modu per prutege u vostru screnu? Android telefonu? Una tenda in linea pò esse a suluzione TvrzenySklo.cz.

Da u tempu à u tempu hè ghjustu chì u nostru Samsung cascà in terra. Ma s'è u telefuninu cascà nantu à u so spinu, nunda di più chè uni pochi di scratch pò accade. U prublema si trova quandu u telefunu cascà nantu à u latu di u display. In questu casu, ùn avete micca altra scelta ma di cumincià à pricà chì a vostra visualizazione resta intatta.

Ci hè duie opzioni per ùn rompe micca a visualizazione di u vostru dispositivu - imbulighjate in un film di bolle o cumprà un vetru temperatu. Di sicuru, aghju preferitu a seconda opzione.

Vetru temperatu da u servitore TvrzenySklo.cz esposta tutti i tipi di carichi chì normalmente portanu in i mo sacchetti - chjavi è picculu cambiamentu. Dopu à un mesi d'usu, eru surprised chì micca una sola scratch apparsu nantu à i vetri, è aghju veramente pruvatu à dannà un pocu dopu à tuttu.

U vetru temperatu hà un spessore unicu di solu 0,26 mm, ancu cusì prutegge a vostra visualizazione contr'à tutti l'effetti indesiderati, cum'è l'oliu, i graffii o i cracking. Avà ùn devi più preoccupari di mette u telefunu cù a visualizazione nantu à a tavula, di scaccià in un saccu o di una borsa cù chjavi. U vetru conserva a sensibilità di u toccu, chì ùn impedisce micca l'usu di diverse funzioni.

Aghju usatu per prutege u mo telefuninu cù un vetru temperatu da ZAGG, ma si rumpiu da sè stessu dopu uni pochi di mesi. Pensu chì u vetru testatu ottene qualità assai più altu ch'è quelli sopra citati. È in quantu à u prezzu, sarete piacevule sorpresa. Vetru temperatu testatu per Samsung Galaxy Pudete cumprà u S7 Edge nantu à u situ web per un piacevule 399 CZK. À stu prezzu, vale a pena di pruvà à vede s'ellu dura, ùn pensate micca ?

Cumu applicà u vetru temperatu?

Prima di applicà u vetru temperatu stessu, avete bisognu di pulizziari a schermu di u vostru telefunu utilizendu una pulitura speciale imbevuta di alcolu, chì hè inclusa in u pacchettu. Allora secca cù un pannu è mette u vetru esattamente in u centru di u dispusitivu.

Dopu l'applicazione, appughjà ligeramente nantu à u centru di u display è fighjate cumu u vetru temperatu aderisce automaticamente - simplice, veloce è istantaneu. Ùn avete micca bisognu di tavuletta per mette u vostru telefunu. L'unicu risicu hè chì ùn avete micca centru u vetru esattamente.

Cumpetizione

Avemu pruvatu à fà a cumpetizione u più simplice pussibule. L'unicu modu per entra in a cumpetizione hè di hè di piace à a nostra pagina Facebook, sparte stu articulu cù i vostri amichi è scrivite un cumentu sottu à l'articulu FATTU. U vincitore serà tiratu u venneri 23 dicembre 2016 à 23:59 cù random.org. Per via, cù un e-shop tvrzenysklo.cz avemu decisu di lancià un grande affare per tutti - avà cumprà dui o più vetri è uttene unu gratis ! Vulemu bona furtuna à i cuncurrenti.

Screenshot 2016-12-19 à 12

U più lettu d'oghje

.