Chiudi annunziu

Samsung hà digià rimbursatu cù successu u 90 per centu di i telefoni di serie da u mercatu globale Galaxy Nota 7, ma hè un pocu peghju in a so casa. Dapoi parechje settimane, u fabricatore sudcoreanu hà pruvatu à cunvince i so clienti è i pruprietarii di Note 7 per rinvià i so dispositi per a so propria salvezza. 

Questu va assai bè, almenu in quantu à u mercatu globale. Tuttavia, a situazione hè assai diversa in Corea. Samsung hà tornatu u 85 per centu di i telefoni in u so mercatu di casa, ma più di 140 000 pruprietarii ùn anu micca tornatu i so dispositi. Questu hè sempre una grande quantità, è a ghjente ghjucanu cù a so salute. Tuttavia, a cumpagnia hà ancu qualchì ghjornu per furzà i clienti à rinvià i telefoni. A scadenza di a cumpagnia hè stabilita per a fine di u 2016.

Frà altre cose, più di 950 000 unità sò stati venduti Galaxy Nota 7, è solu in Corea di u Sud. Per u benefiziu di l'utilizatori, i sviluppatori anu creatu una aghjurnazione speciale chì hè scaricata automaticamente è installata in tutti i dispositi di a serie Note 7. U scopu di sta aghjurnazione hè di trasfurmà u telefunu in un luxuous paperweight. L'aghjurnamentu impedisce à tutti l'utilizatori di accende a cunnessione Internet, carricà a bateria sopra u 30 per centu è assai più.

Galaxy Ramintate vi 7

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.