Chiudi annunziu

I sviluppatori di Samsung anu liberatu una nova versione beta di l'aghjurnamentu à u mondu Android 7.0 Nougat, è chì per Galaxy S7 è S7 Edge. Questu hè digià a quarta aghjurnazione chì a cumpagnia hà preparatu per i so utilizatori. Ùn mentiremu micca, questu hè solu un picculu pacchettu chì porta più correzioni di bug è stabilità mejorata à TouchWiz stessu. A preparazione di l'applicazioni chì a cumpagnia ripiglià da u so menu successu hè ancu una materia di sicuru Galaxy Nota 7.

Inoltre, Samsung hà ancu liberatu alcune app Note 7 speciale à u Play Store, perchè se pussede un S7 o S7 Edge, pudete scaricà gratuitamente. Prima di stallà a nova beta stessu, ricumandemu di fà una copia di salvezza di i vostri dati, altrimenti a perderà. Sicondu i primi reazzioni, u sistema in u S7 Edge hè assai più veloce è più stabile, chì era noteu soprattuttu quandu ghjucanu ghjochi più esigenti.

L'aghjurnamentu hè solu 280 MB in dimensione è hè avà dispunibule cum'è un aghjurnamentu OTA (over-the-air). Se ùn avete micca una notificazione in u centru di notificazione, andate à Settings> Update Software. Aspittendu u novu Android 7.0 Nougat cù TouchWiz? Fateci sapè in i cumenti!

Galaxy S7 Avvene

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.