Chiudi annunziu

Quandu a missione Chang'e 3 di a Cina hà successu in u 2013, era u primu missile à fà un atterrissimu dolce nantu à a luna in quasi quattru decennii. Ricertamenti, a NASA hà fattu solu un sbarcu, in u 1972. I Stati Uniti sò travagliendu duramente per vultà à a luna, ma a China rivali hè raddoppia i so sforzi. 

U guvernu cinese hà annunziatu uni pochi ore fà chì pensa à accelerà u so pianu di esplorazione spaziale. Hè dunque u scopu di accelerà i viaghji trà u 2017 è u 2018. À a fine di u 2020, a Cina vole invià una sonda speciale à a luna, chì avarà u compitu di cullà. informace circa l'intornu. A missione Chang'e 5 di a Cina deve esse implementata in pochi mesi, apparentemente u guvernu vole studià l'ambienti nantu à a luna è piglià qualchi mostri per più analisi.

In ogni casu, a missione chjamata Chang'e 4 hè ancu più interessante, postu chì si focalizeghja nantu à u latu luntanu di a Luna. U pianu hè di mandà un lander è un rover à a superficia lunare, induve diverse teste ligati à a manera chì a luna hè ghjunta in realtà è quant'è vechje serà realizatu. Sta missione hà da esse fattu in qualchì tempu in 2018, chì hè quandu Inde mandarà u so secondu Lunar Lander.

luna

Surghjente: BGR

U più lettu d'oghje

.