Chiudi annunziu

Samsung SDI hà da per via di u fiasco chì hà causatu Galaxy Nota 7, affruntendu una pressione media enormi. Di sicuru, l'ingegneri è i patroni superiori anu rispostu à questu è decisu di motivà i so impiegati quantu pussibule per cuntinuà u so grande travagliu.

"Avemu da creà una cultura corporativa induve a sicurità ghjoca un rolu maiò. Tutti facenu un grande travagliu è ci vole à cuntinuà. " disse u CEO di a cumpagnia, Cho Nam-Seong.

U fabricatore coreanu pensa à aumentà l'investimentu in a ricerca di sicurezza in l'annu novu, è ancu di migliurà è riprogettà i disinni, i metudi di fabricazione è l'urganisazione.

"I pruduttori cumpetitivi anu un grande vantaghju annantu à noi perchè sò basati nantu à a cumpetitività di basa, vale à dì in termini di sviluppu, produzzione, qualità è prezzu".

galaxy-nota-7

A priorità principale di a cumpagnia hè di migliurà u sviluppu di materiale, di custruisce un prucessu di sviluppu standard, è di rinfurzà e capacità di e rami individuali di a cumpagnia, ancu fora di a Corea di u Sud. Samsung SDI hà ancu dichjaratu chì, se puderanu migliurà a cultura di a cumpagnia, farà a cumunicazione più faciule. Frà altre cose, Samsung SDI hè statu accusatu è chjamatu cum'è u principale culprit daretu à u fiasco Note 7, ancu s'ellu ùn ci hè micca evidenza.

Surghjente: PhoneArena

U più lettu d'oghje

.