Chiudi annunziu

U fabricatore sudcoreanu certamente ùn vole micca esse lasciatu, cusì hà preparatu una patente completamente nova. Immediatamente revela un paru di camere, sicuru in u spinu di u telefunu. Tuttavia, l'interessante hè chì a patente hè stata dighjà presentata in marzu di l'annu passatu. Hè da questu chì pudemu aspittà una camera doppia quant'è u Galaxy S8.

L'intera patente hè intitulata "Apparechju di Fotografie Digitale è Metudu di Operazione U stessu" è divulga un paru di camere. Una di e camere hè un angulu largu, mentre chì l'altru hè in forma di teleobiettivo per catturà sceni in muvimentu.

Per esempiu, sè vo vulete piglià una foto di una scena di strada è un ciclista passa, una lente telephoto deve teoricamente catturà cù una grande nitidezza. A tecnulugia pò ancu esse appiicata à a filmazione di video, induve a lente telephoto segue l'uggetti in muvimentu in tempu reale, senza chì l'utilizatore hà da focalizà manualmente.

Ancu assai interessante hè l'algoritmu chì decide cù quale lenti a stampa serà veramente presa. Se a vitezza di l'ughjettu catturatu hè più altu ch'è a vitezza stabilita, u processatore preferirà a lente d'angolo largu. In ogni casu, se a velocità hè più lenta, u processatore ghjunghjerà per u telephoto. Ùn sapemu micca sicuru se sta patente serà mai usata da Samsung. In ogni casu, vale a pena un pezzu d'attenzione.

aa-samsung-dual-lens-camera-patent-wide-angle-telephoto-25
aa-samsung-dual-lens-camera-patent-wide-angle-telephoto

Surghjente: AndroidAutorità

U più lettu d'oghje

.