Chiudi annunziu

Avemu digià telefoni chì ponu esse sbloccati cù un lettore di impronte digitali, faccia o ancu iris. Ma l'impresa Synaptics s'avvicina in modu completamente diversu. Hè vinutu cun un sistema all-in-one chì permette di utilizà tutte queste misure di sicurezza à una volta. Uni pochi settimane fà, a cumpagnia hà prisentatu un novu display in u quale u lettore di impronte digitali era oculatu. Ma questu hè solu un caffè debbule cumparatu cù ciò chì prepara avà. 

Synaptics hà sappiutu sviluppà un tali display, chì hè equipatu di quasi tutte e tecnulugia di sicurità - da un lettore di impronte digitali à scanning iris. A cumpagnia hè dettu chì vulete participà à u sviluppu di u telefuninu più sicuru in u mondu.

Sinaptici

Frà altre cose, Synaptics coopera cù a cumpagnia KeyLemon, chì si cuncentra in a produzzione di tecnulugia di ricunniscenza faciale. U novu sistema sottu u nome all-in-one puderia allora truvà u so postu micca solu in smartphones, ma ancu in tablette o ancu laptops. L'utilizatore hà da esse l'opzione di sceglie cumu sbloccare u so dispusitivu.

Inoltre, u sistema hà u più altu livellu di securità - per quessa, se utilizate a banca mobile nantu à u vostru telefunu, nimu hà da circà in questu. U sensoru di impronte digitali da Synaptics ùn hè micca solu più sicuru, ma ancu più còmode di qualsiasi altru lettore.

Surghjente: BGR

U più lettu d'oghje

.