Chiudi annunziu

In 2017, Samsung si concentrerà in u sviluppu di u so portafoglio di TV intelligenti chì furnisce à e persone l'esperienza d'utilizatore simplice è unificata chì necessitanu per tuttu u so cuntenutu di divertimentu - ùn importa quandu è induve volenu gode. Per esempiu, cù un telecomando intelligente, i cunsumatori ponu cuntrullà a maiò parte di i dispositi cunnessi à a TV.

Quist'annu, l'interfaccia Smart Hub hè stata ancu allargata à i telefoni intelligenti per mezu di a nova è mejorata applicazione Smart View, chì avà offre una panoramica cumpleta di tuttu u cuntenutu dispunibule nantu à a so pagina di casa. Cusì, u cunsumadore pò aduprà u so telefuninu per selezziunà è lancià i so prugrammi TV preferiti o servizii video-on-demand (VOD) nantu à a TV attraversu l'applicazione mobile Smart View. I cunsumatori ponu ancu stabilisce notifiche nantu à u so telefuninu informace nantu à u cuntenutu populari, cum'è i tempi di trasmissione è a dispunibilità di u prugramma.

Samsung hà ancu introduttu dui novi servizii per i televisori intelligenti: u serviziu di Sport, chì mostra una panoramica persunalizabile di i club sportivi preferiti di u cliente è i so cuncorsi è partite recenti è imminenti, è u serviziu di Musica, chì, trà l'altri cose, pò ricunnosce quali canzoni sò. attualmente ghjucà in diretta nantu à i prugrammi TV.

Samsung

U più lettu d'oghje

.