Chiudi annunziu

SanDisk hè cunnisciutu principalmente per a so "non-gluttony". Spinge constantemente i limiti di i ricordi flash - di solitu a so capacità. Tuttavia, avà u fabricatore hà rottu u ghjacciu è si cuncintrau nantu à a velocità di i flash drives. U novu SanDisk Extreme Pro USB 3.1 promette una velocità estrema chì hè paragunabbili à un SSD classicu.

Utilizendu l'interfaccia USB 3.1, l'unità flash USB offre una velocità di lettura finu à 420 MB / s è una velocità di scrittura di finu à 380 MB / s. À u mortale cumuni, questi numeri sò prubabilmente inutilità, cusì vedemu in pratica. . Sè vo vulete trasfiriri un filmu 4K, vi pudia trasfiriri lu in solu 15 seconde, chì hè incredibbilmente viloci.

Per via, Extreme Pro USB 3.1 hà un corpu d'aluminiu è un connettore retractable per un megliu aspettu è durabilità. L'unità hè ancu dotata di software speciale SecureAcces direttamente da SanDisk - grazie à quale pudete facilmente prutegge i schedari cù una password.

E duie varianti di 128 GB è 256 GB seranu dispunibili per a vendita. U flash drive ghjunghjerà à u mercatu più tardi stu mese. U mudellu high-end costarà circa $ 180 è pudete truvà in Amazon, per esempiu.

SanDisk_Headquarters_Milpitas

Surghjente: GSMArena

U più lettu d'oghje

.