Chiudi annunziu

Oghje, un pocu aspettatu, Samsung hà liberatu novi applicazioni, chì, stranamente, ùn sò micca dispunibili in Google Play, ma in l'App Store, vale à dì in u magazinu di applicazioni per iOS. L'applicazioni da u giant sudcoreanu sò ghjunte in l'App Store Samsung GearS, chì permette di cunnette l'orologio Gear 2 è Gear 3 à l'iPhone, è dopu l'app Attrezzatura Fit, chì à u turnu permette di cunghjuntà a bracciale sportiva Gear Fit2 cù un smartphone Apple.

In più di a sincronizazione faciule cù u telefuninu Apple, l'applicazioni permettenu à l'utilizatori di monitorà e dati misurati da u watch o bracciale, è ancu di gestisce l'applicazioni installate da l'appstore di Gear. Grazie à e novi applicazioni, l'orologio riceverà ancu notifiche da l'iPhone, chì ponu esse risposti in u watch in u listessu modu Apple Watch.

L'orologio Samsung Gear S3 appellu principarmenti à i partiti interessati cù u so design stylish, IP68 resistenza à a polvera è à l'acqua, GPS integratu, barometru è applicazioni speciali chì ponu, per esempiu, misurà a velocità di caminata o corsa. L'orologio hè principarmenti destinatu à quelli chì preferiscenu u disignu tondu tradiziunale invece di quellu offertu da a cumpetizione Apple.

Samsung Gear S3 iPhone 7

surghjente: cumparati

U più lettu d'oghje

.