Chiudi annunziu

A cunferenza CES2017 hà purtatu assai innovazioni questu annu, ma unu di i più impurtanti hè senza dubbitu u primu laptop di ghjocu Samsung chjamatu Odyssey. Un design di punta è un hardware sopra à a media portanu esperienze di ghjocu senza precedente. L'Odissea serà dispunibule in duie versioni - 17.3 inch in neru è 15.6 inch in biancu è neru.

"Odyssey hè statu sviluppatu in cullaburazione cù i ghjucatori prufessiunali principali in un sforzu di furnisce a più grande sperienza pussibule per l'amatori di u ghjocu di tutti i livelli", dice YoungGyoo Choi, vicepresidentu di a squadra di vendita, di u novu pruduttu. "I gamers in u mondu oghje ùn sò micca solu à circà una scatula di parti, ma ancu un disignu ergonomicu è mudernu di u dispositivu".

In più di l'equipaggiu di ghjocu abituale, l'Odissea hà un sistema di rinfrescamentu HexaFlow Vent avanzatu o tappi di chjave ergonomicamente curvati è retroilluminazione di chjave WSAD. In più di l'equipaggiu HW, l'utilizatori ponu ancu aspittà à a cumunicazione P2P cù i dispositi intelligenti.

Equipamentu di hardware

E duie cunfigurazioni Odyssey offrenu processori quad-core Kaby Lake series i7, è 512GB SSD + 1TB HDD drives. In u mudellu più grande, truvamu ancu 64 GB DDR4 in 4 slots, in u più chjucu 32 GB DD4 in dui slot.

Pudemu ancu aspittà à e carte grafiche NVIDIA GTX 1050 GDDR5 2/4GB (in una cunfigurazione più bassa). A carta grafica per u mudellu di 17.3 inch ùn hè micca stata cunfirmata.

I dui mudelli cuntenenu l'inputs di solitu cum'è USB 3.0, HDMI, LAN, in a cunfigurazione più grande pudemu ancu truvà USB C.

Forsi l'unicu difettu hè u pesu ligeramente più altu (3,79 kg è 2,53 kg), ma questu hè previstu per i laptops di ghjocu è ùn hè micca necessariamente un ostaculu.

Sfurtunatamente, u prezzu ùn hè ancu annunziatu, ma per i dilettanti hè pussibule di pruvà i dui moduli in CES2017, induve l'Odissea hè stata presentata pochi ghjorni fà.

voc

 

Surghjente: Samsung News

U più lettu d'oghje

.