Chiudi annunziu

Samsung hè sottu investigazione per una eventuale corruzione di u confidentu di u presidente, chì hà furnitu à a cumpagnia di benefici significativi. A situazione hè andata tantu luntanu chì u presidente hè statu temporaneamente sguassatu da l'uffiziu è u cunfidendu di Cho Son-sil hè investigatu per unu di i più grandi scandali di corruzzione di l'ultimi anni. U prublema hè chì l'inchiesta ùn cuncerna micca solu a cumpagnia stessu, ma ancu, sicuru, direttamente quelli chì anu purtatu i soldi à a tavula, per dì cusì. Unu d'elli hè I Jae-yong, chì hè attualmente u direttore di tuttu u conglomeratu di Samsung Group, chì hè stata in esecuzione da 2014, in quale u so babbu hà patitu un attaccu di cori.

Inoltre, datu chì u so babbu ùn hà micca altri figlioli, Jae-yong hè ancu l'unicu eredi è l'omu più putente in Samsung. Oghje serà intervistatu per a prima volta in tuttu u casu, è vedemu cumu si sviluppa a situazione. Unu di i benefizii chì Samsung duverebbe cumprà per mezu di u cunfidenti di u presidente era u sustegnu di u statu per a fusione di Samsung C&T è Cheil Industries. L'azzioni più chjuchi ùn anu micca accunsentutu à a fusione, ma grazia à u sustegnu di u statu, hè stata finalmente successu.

U mese passatu, Jae-jong hà ancu dichjaratu direttamente davanti à u parlamentu chì avia da mandà soldi è rigali à u cunfidenti di u presidente, altrimenti a cumpagnia ùn averebbe supportu statale. Inoltre, se vi ricordate di e borse vergognose per Jana Nagyová, u cunfidendu di u presidente era veramente altu. Per esempiu, Samsung hà sustinutu a furmazione equestre di a so figliola in Germania cù $ 18 milioni è hà donatu più di $ 17 milioni à fundazioni chì anu da esse senza prufittu, ma sicondu l'investigatore, u trustee l'utilizava per i so bisogni. Di sicuru, vi informeremu di cumu si sviluppa tuttu u casu.

tribunale Samsung

U più lettu d'oghje

.