Chiudi annunziu

A settimana passata, avemu infurmatu chì Samsung hè assai prubabile di presentà un novu dispositivu durante stu periodu. È hè veramente, cum'è a cumpagnia hà annunziatu chì hà da esse presentatu stu mese Galaxy C9 Pro, 18 di ghjennaghju per esse precisu. 

Per mette tuttu in perspettiva. A novità hè digià dispunibule in Cina per uni pochi d'ore, ma solu avà si espansione à altri mercati. Serà dispunibule in Cina, India, Bangladesh, Cambogia, Nepal, Sri Lanka, Malesia, Vietnam è Tailanda.

Galaxy U C9 Pro hè un dispositivu relativamente putente, cù un display Super AMOLED Full HD 6-inch è parlanti stereo. A custruzzione hè cumplettamente metallica, cusì ùn avete micca preoccupatu di i bordi scricchiolii. Frà altre cose, offre una camera di 16 megapixel, Snapdragon 633, 6 GB di RAM, 64 GB di almacenamiento internu cù supportu per carte microSD, LTE, Wi-Fi ac/b/g/n, Bluetooth 4.2 è, sicuru , un portu USB Type-C. Un lettore di impronte digitali è una batteria cù una capacità di 4 000 ore mAh sò allora una materia di sicuru.

Galaxy C9Pro

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.