Chiudi annunziu

U novu flagship Galaxy U S8 hè piantu pianu è sicuru à a porta, per quessa, ùn hè micca meravigliatu chì e speculazioni novi è novi cuntinueghjanu à spuntà in Internet. Prima avemu vistu l'aspettu "finale" è avà sapemu infine a data di u spettaculu.

Samsung dopu un grande fallimentu Galaxy A Nota 7 deve rinvià a cumpagnia à a bona è gloriosa reputazione chì avia prima di tuttu u fiasco. A grande nutizia per i clienti finali hè chì "es-seven" offre un grande display senza bisellu, prestazioni brutali è un lettore di impronte digitali situatu direttamente in u pannellu di visualizazione stessu. Inoltre, Samsung prova di qualchì tipu di (r) evoluzione, cusì pudemu aspittà di funzioni completamente novi di u telefunu.

Samsung Galaxy U S8 serà annunziatu da u 15 d'aprile di questu annu. In uriginale, si pensava chì u fabricatore a prisintà à u più grande avvenimentu tecnologicu di u mondu, u MWC in Barcelona. Ma apparentemente ùn succede micca à a fine. U dispusitivu hà un processore da Qualcomm, u Snapdragon 835, un display Super AMOLED, è una batteria. Galaxy Nota 7 (tecnulugia di pruduzzione simili), è assai prubabilmente 8 GB di RAM.

gs8-ghost-3

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.