Chiudi annunziu

U fabricatore sudcoreanu hà sappiutu celebrà l'annu passatu, postu chì hà fattu una vittoria legale significativa. A Corte Suprema di i Stati Uniti hà stabilitu chì a cumpagnia ùn pò esse obligata à rinvià tutti i prufitti da i telefoni chì violanu i brevetti di design. Questa era solu una "piccola" parte di i brevetti di cumpunenti violati. 

Tuttavia, avà Samsung hà da esse a Apple per passà per tuttu u prucessu di a tribunale di novu, postu chì u casu hè statu purtatu à un tribunale inferiore. Apple è Samsung si battevanu in tribunale per più di cinque anni. Samsung hè statu inizialmente accusatu di copià u disignu di l'iPhone originale - u layout di a pantalla di casa è i biselli. A cumpagnia di Cupertino era inizialmente supposta di riceve $ 1 miliardi in danni da Samsung, ma a quantità hè stata ridutta à $ 399 milioni.

Grazie à un ordine di a Corte Suprema, u Circuitu Federale hà avutu riapertura di tuttu u casu, chì implicava dui giganti - Apple vs Samsung. U tribunale federale avà guardà ciò chì u dannu hà fattu Samsung. In una manera o l'altru, u fabricatore sudcoreanu duverà pagà parechji milioni di dollari à u so cumpetitore principalu.

Screenshot 2017-01-16 à 20

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.