Chiudi annunziu

Durante l'ultima settimana, parechji rende interessanti, ma micca ufficiali, di u prossimu flagship apparsu in Internet Galaxy S8 à Galaxy S8 Plus. I resi sò basati nantu à schemi veri chì sò sempre dispunibili per i fabricatori di accessori. 

Avà, e dimensioni di u disignu di i dui telefoni sò stati filtrati in Internet. Un mudellu più chjucu Galaxy U S8 deve offre dimensioni di 140,14 x 72,2 x 7,30 mm. Comparatu à u mudellu attuale, hè un pocu più bassu è più diluente, ma hè diventatu un pocu "più grassu" per noi. In un corpu relativamente chjucu, u fabricatore hà sappiutu implementà una visualizazione ancu più grande, à dì un pannellu di visualizazione di 5,7 "(u mudellu attuale offre solu un display di 5,1 inch). Samsung hà riduciutu o sguassatu i frames laterali per u novu flagship - a visualizazione serà curvatu à i bordi di i lati.

U sicondu mudellu Galaxy U S8 Plus offre dimensioni di 152,38 x 78,51 x 7,94 mm. Ne segue dunque chì serà un pocu più altu è più largu di quellu attuale Galaxy S7 Edge. "Plusko" avarà un grande display curvatu di 6,3-inch.

Galaxy S8

 

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.