Chiudi annunziu

Per furtuna, a frenesia di Pokémon Go hè finita, o almenu hè calata rapidamente. Raramente scuntrà persone cù un telefunu in manu chì persegue i mostri virtuali per e strade. A più grande gloria di Pokémon Go hà principiatu è ancu finitu l'annu passatu 2016. Stu tìtulu hà guadagnatu una quantità veramente grande di soldi, chì di sicuru piace à i so creatori è i pruprietarii. 

A grande cosa hè chì pudete scaricà è installà u ghjocu cumplettamente gratuitu, è ancu e vendite eranu in miliardi. Pudete sacrificà u vostru veru soldi guadagnatu in compra in-game, cù quale pudete allora migliurà diversi attributi è cusì. Niantic hà fattu più di $ 800 milioni da u ghjocu in solu 110 ghjorni di liberazione. Solu per paragone, u ghjocu Candy Crush Saga hà ottenutu i stessi risultati finanziarii in finu à 250 ghjorni.

Pokémon Go hè avà terzu in a lista di ghjochi populari, daretu à solu Monster Strike è Clash Royale. Più di 500 milioni di persone anu scaricatu u ghjocu da Play Store è inseme anu viaghjatu più di 8,7 miliardi di chilometri.

pokemon-vai

pokemon-go-logo

Surghjente: Appania

U più lettu d'oghje

.