Chiudi annunziu

A corruzzione spessu ùn paga micca. U capu di a più grande cumpagnia di Corea di u Sud, Samsung, I Chae-jong stessu sapi di questu. Sicondu a demanda, hè culpèvule di corruzioni enormi chì ghjunghjenu à u cunfini di 1 miliardi di corone, più precisamente 926 milioni di corone. Hà pruvatu à corrompere u confidentu di u presidente sudcoreanu Park Geun-hye solu per ottene certi bonus. 

Immediatamente dopu à a publicazione di stu incidente, Samsung hà publicatu una dichjarazione in u quale si ricuseghja in modu comprensibile tutta l'accusazione. Sicondu i prosecutors, I Chae-yong hà decisu di mandà una grande quantità di soldi à fundazioni senza nome, chì sò amministrati da u cunfidendu Chee Son-sil stessu.

U capu di u giant sudcoreanu vulia assicurà u sustegnu di u guvernu per a fusione cuntruversa di Samsung C&T cù Cheil Industries, chì hè stata opposta da altri pruprietarii. In fine, tutta a situazione hè stata sustinuta da u fondu di pensione NPS. Tuttavia, u presidente di u fondu NPS stessu, Moon Hyong-pyo, hè statu inculpatu u luni 16 di ghjennaghju per abusu di putere è perjuri.

Stu signore era digià arristatu in dicembre, per via di una cunfessione in quale hà dichjaratu ch'ellu hà urdinatu u terzu più grande fondu di pensione in u mondu per sustene a fusione digià citata per 2015 miliardi di dollari in 8. Je-Yong hè statu ancu interrogatu a settimana passata, per 22 ore.

Dopu tuttu, malgradu tutte l'evidenza, a corte sudcoreana hà decisu di ricusà di emette un mandatu d'arrestu per u patronu di Samsung. U mandatu hè statu cercatu da l'Uffiziu di u Procuratore Speciale per u presunte rolu di u capu di Samsung in u scandalu chì hà purtatu à l'eliminazione temporale di u presidente Park Geun-hye. Tutta l'inchiesta continuerà dunque ancu senza bisognu di custodia.

samsung-boss-lee-jae-yong

Surghjente: BGR , SamMobile , Attualità

Temi:

U più lettu d'oghje

.