Chiudi annunziu

Dopu una prova approfondita di u novu AndroidCù 7.0, Samsung hà finalmente liberatu l'aghjurnamenti finali per i flagships attuali Galaxy S7 è S7 Edge, ma solu in i mercati selezziunati. Avà, u fabricatore sudcoreanu hà ancu annunziatu per mezu di u so blog ufficiale chì liberarà u novu sistema per parechji altri smartphones è tablette.

Sicondu Samsung, l'utilizatori Androidper 7.0 Nougat aspittàranu nantu à sti dispositi - Galaxy S6, Galaxy S6 bordu, Galaxy Nota 5, Galaxy Tab A cù S Pen, Galaxy Tab S2, Galaxy A3 a Galaxy A8. I prupietarii di sti telefoni è tablette riceveranu una chjama d'aghjurnamentu in a prima mità di 2017. Frà altre cose, Samsung hà vantatu novi funzioni è un ambiente UI redesignatu - parte di l'aghjurnamentu. Se pensate chì solu una piccula manata di telefoni seranu alimentati da u novu sistema, vi sbagliate. Samsung hà pianificatu aghjurnamenti per altri mudelli ancu, ma solu in a seconda mità di questu annu.

In ogni casu, torna à Androidu 7.0 da una cumpagnia sudcoreana. Trà e nutizie principali sò, per esempiu, un disignu riprogettatu per notifiche è paràmetri rapidi (Wi-Fi, dati mobili, lanterna è più), un modu di risparmiu di energia mejoratu, una funzione Always On Display mejorata, è assai di più.

Samsung Android Nougat 7

Surghjente: SamMobile

U più lettu d'oghje

.