Chiudi annunziu

Samsung infine ci hà dimustratu i so risultati finali, chì anu revelatu ciò chì era in realtà daretu à l'esplosioni di a batteria di phablet Galaxy Nota 7. Unu di i culpiti di tuttu l'affare era a divisione di semiconductor di u fabricatore sudcoreanu. Avia solu un compitu - per furnisce batterie sicure è d'alta qualità per u primu batch di mudelli.

Questa divisione, sottu u nome Samsung SDI, hà ancu annunziatu, basatu annantu à a rivelazione di batterie problematiche in u mudellu premium Note 7, chì investirà un pienu 128 milioni di dollari questu annu, chì hè circa 3,23 miliardi di corone. Investisce sta quantità in u sviluppu di batterie più sicure è megliu.

Hè ancu interessante chì Samsung SDI hà sceltu centu impiegati, chì dopu li divisu in trè squadre. Sti squadre sò incaricati di assicurà a sicurità di e batterie novi chì a cumpagnia pruducerà in u futuru.

Un rappresentante Samsung SDI hà cummentatu tutta a situazione cù a seguente dichjarazione:

"Ancu i pruduttori di telefuni glubale aumentanu l'ordine di batterie polimeru da Samsung SDI. È e batterie da Samsung SDI seranu probabilmente aduprate ancu in altri dispositi da Samsung Electronics ".

Samsung

Surghjente: Imprese Corea , SamMobile

U più lettu d'oghje

.