Chiudi annunziu

Si dice chì Samsung preparava una nova tableta high-end sottu u nome Galaxy Tab S3. Avà hè tornatu in a basa di dati di l'applicazione GFXBench, induve tutte e specificazioni di stu mudellu sò state revelate. Inoltre, avemu scrittu annantu à u novu dispositivu a semana passata.

Sicondu a prima infurmazione, duverebbe offre un processore Exynos 7420 è 4 GB di RAM. A bona nutizia hè chì a basa di dati GFXBench revela parechji altri parametri chì ùn sapemu micca prima.

Galaxy-Tab-S3

A mala nutizia, però, hè chì a basa di dati ùn currisponde à i nostri dati, chì avemu ancu scrittu un articulu. Galaxy A Tab S3 (SM-T820 è SM-T825) ùn offre micca u processore Exynos 7420, ma u Snapdragon 820 di Qualcomm. Tuttavia, a capacità di 4 GB hà da cuntinuà à piglià a cura di a memoria operativa.

A tableta averà un display di 9,7 inch cù una risoluzione di 2048 x 1536 pixel. L'almacenamiento internu offre tandu una capacità di 32 GB, di quale solu 24 GB seranu dispunibili per l'utilizatore. Samsung hà decisu di equipà u novu mudellu cù una camera posteriore di 12 megapixel è ci sarà ancu una retroilluminazione LED. A camera frontale averà solu un chip di 5 megapixel. A grande nutizia hè chì a tableta serà alimentata da l'ultima versione Androidu, vale à dì a versione 7.0 Nougat. Videremu una presentazione ufficiale da u mese prossimu à u Mobile World Congress (MWC) in Barcelona.

Galaxy Tabulazione S3

Surghjente

U più lettu d'oghje

.