Chiudi annunziu

L'Internet hà parlatu di u Play Store chì cambia gradualmente dapoi qualchì tempu - una diversa sfumatura di verde, un novu aspettu per i risultati di ricerca, una nova interfaccia d'utilizatore, è cusì. Avà, Google hà preparatu una altra novità per i so utilizatori.

U più grande app store offre risultati di ricerca in tabulazioni individuali, micca in u layout normale chì avemu statu abituatu. Per mette tuttu in perspettiva è spiegà currettamente, prima i risultati di ricerca in l'app Play Store eranu affissati in una grande tabulazione cù parechje altre mini-tabulazioni in l'internu.

Ancu più interessante hè u fattu chì pudete avà scuntrà diversi risultati di ricerca, vale à dì u layout di sti risultati. Cusì, quandu navigà in l'applicazioni, pudete truvà una grande tabulazione classica all-over, chì si compone di parechje altre mini-tabulazioni, è avà ancu tabulazioni individuali "normali".

Tuttavia, u principale hè chì e duie varianti ci mostranu i più impurtanti informace, chì includenu u numeru di stelle, u numeru di installazioni è e restrizioni di età. Dunque hè chjaru chì Google pensa chì questi risultati sò abbastanza impurtanti per una ricerca particulare chì pò permette di prisentà in una manera più evidenti, invece di mini-tabulazioni. Ebbè, vede per voi stessu quì sottu.

Google-Allo-Google-Play-Store-1340x754

Surghjente: AndroidPolizia

U più lettu d'oghje

.