Chiudi annunziu

Per un bellu pezzu mi sò perplessa nantu à cumu si sente veramente a musica scaricata in Spotify. Aghju utilizatu Spotify Premium da circa un mese è ascoltu principalmente artisti da Germania. Tuttavia, u prublema hè chì, per esempiu, KC Rebell hà fattu i so album dispunibuli solu per certi rigioni. Di sicuru, a Repubblica Ceca ùn hè micca unu di elli. 

Eru infelice perchè pagu un abbonamentu mensuale è ùn possu micca sente a mo musica preferita. Era ora di vene cun una suluzione alternativa. Per un bellu pezzu ùn pudia micca truvà solu suluzione. Mi pigliò parechji mesi per truvà stu metudu. Allora vogliu sparte a mo spirienza cun voi è crede chì certamenti l'avete aduprà.

Tuttu hè trattatu da i schedari lucali

A prima cosa chì duvete fà hè di scaricà un pocu di musica. Ùn importa micca s'ellu hè a vostra registrazione in casa o un MP3 scaricatu da YouTube. Hè impurtante chì avete un schedariu in tuttu. Allora andate à l'applicazione chì avete installatu in u vostru urdinatore. Avà seguitate sti passi:

  1. Andà à nirvana.
  2. In l'angulu superiore destra, cliccate nantu Settings è pruvate à truvà a categuria "File Locali".
  3. Staremu cù a categuria per un tempu. Cliccate u buttone quì "Aggiungi Fonte" è truvate a vostra musica.
  4. Torna à u screnu principale nirvana.
  5. Cliccate nantu à una categuria "Fichi lucali" (in a barra lateral sinistra).
  6. Allora caricate a musica scelta à u vostru playlist di novu creatu.
  7. Andà à nirvana nantu à un dispositivu mobile.
  8. Criatu di novu Mau truvà e poi scaricate à modu offline.

Per fà tuttu chjaru, aghju aghjunghje ritratti detallati à e prucedure intere, chì certamenti facenu più chjaru è più chjaru. Dunque, se ùn sapete micca cumu procedi bè, fate un ochju à a nostra guida di stampa quì sottu:

spotify-1200x630x

U più lettu d'oghje

.