Chiudi annunziu

A corruzzione spessu ùn paga micca. U vicepresidentu è eredi di a cumpagnia sudcoreana Samsung, Lee Jae-yong, ne sà. Sicondu a demanda, era culpèvule di corruzioni enormi chì ghjunghjenu à u cunfini di 1 miliardi di corone, più precisamente 926 milioni di corone. Il aurait essayé de corrompre le confident du président sud-coréen Park Geun-hye pour obtenir des avantages.

Immediatamente dopu chì l'incidentu hè statu fattu publicu, Samsung hà publicatu una dichjarazione chì nigà tutta l'accusazione. Sicondu i prosecutors, Lee Jae-yong hà decisu di mandà una grande quantità di soldi à fundazioni senza nome, chì sò amministrati da u cunfidendu Cho Son-sil stessu. U vicepresidentu di u giant sudcoreanu vulia assicurà u sustegnu di u guvernu per a fusione cuntruversa di Samsung C&T cù Cheil Industries, chì hè stata opposta da altri pruprietarii. In fine, tutta a situazione hè stata sustinuta da u fondu di pensione NPS. Tuttavia, u presidente di u fondu NPS stessu, Moon Hyong-pyo, hè statu inculpatu u luni 16 di ghjennaghju per abusu di putere è perjuri.

Stu signore era digià arristatu in dicembre, per via di una cunfessione in quale hà dichjaratu ch'ellu hà urdinatu u terzu più grande fondu di pensione in u mondu per sustene a fusione digià citata per 2015 miliardi di dollari in 8. Lee Jae-yong hè statu interrogatu per 22 ore duie settimane fà.

Un inversione brusca da i investigatori

 

Sicondu l'ultime informazioni da a Corea, a più grande squadra d'investigazione indipendente chì supervise tuttu u scandalu di corruzzione cercherà un altru mandatu d'arrestu per Lee Jae-yong. U mandatu d'arrestu deve esse presentatu à u principiu di u prossimu mese. A prima dumanda hè stata rifiutata da u tribunale perchè ùn hà micca cunsideratu chì u vicepresidentu era una persona chì puderia esse un risicu per a sucità - ùn hà micca bisognu di arrestu.

Surghjente: SamMobile

Temi:

U più lettu d'oghje

.