Chiudi annunziu

A prima speculazione in quantu à a capacità di a bateria di i novi flagships, questu hè Galaxy S8 è S8 Plus, ghjunti à noi digià a settimana passata. A versione Classica più chjuca hè stata dichjarata per offre una capacità di bateria 3 mAh, mentre chì a versione Plus più grande 000 mAh. Evan Blass ci hà infurmatu nantu à sta informazione. Tuttavia, questu hè piuttostu pocu, perchè i telefuni avaranu display 3 è 500-inch.

Questu hè ancu u mutivu per quessa chì avemu più nutizie nantu à sta parte di u dispusitivu. L'ultima speculazione vene da a Corea, è sicondu unu di l'impiegati, e batterie seranu 3 mAh è 250 mAh, cù a capacità più chjuca. Galaxy S8 è più grande Galaxy S8 Plus.

In vista di ciò chì hè accadutu à Samsung cù u mudellu premium Note 7, queste capacità pò esse micca finali. Samsung duverà veramente cura di i novi mudelli, cusì hè assai difficiuli di cunfirmà cun XNUMX% di certezza l'infurmazioni chì l'"es-eights" avarà una capacità di bateria più altu.

Inoltre, u processatore serà pro Galaxy U S8 hè fattu cù una nova tecnulugia di 10 nanometri, chì face u chip un processore più veloce è menu energia.

Galaxy S8

Surghjente

U più lettu d'oghje

.