Chiudi annunziu

Sta settimana, Instagram hà liberatu una nova versione beta di a so app omonima pro Android, chì piatta una novità interessante. Beta permette à l'utilizatori di selezziunà parechje foto à una volta è caricate à u so prufilu cum'è un album chì altri utilizatori ponu navigà. Instagram era carattarizatu in particulare da u fattu chì l'utilizatori anu sempre spartutu una foto interessante nantu à questu, chì duverebbe attruvarà qualcosa, ma cù a funzione di l'album, a reta suciale cambiarà significativamente è torna un pocu più vicinu à Facebook.

Pudemu digià vede vede e foto in forma di un album in Instagram. Questu hè chì a funzione di l'album hè dispunibule per l'annunciatori, cusì pudemu truvà un postu sponsorizatu, dopu chì quandu avemu sbulicatu da a diritta à a manca, pudemu vede più foto di u pruduttu annunziatu o qualunque. A listessa funzione serà avà ancu dispunibule per l'utilizatori ordinali.

Finu à 10 ritratti o video ponu esse selezziunati per l'album, chì pò esse cumminati. Un filtru sfarente pò esse applicatu à ogni foto individuale. L'utilizatore pò mette ritratti è video inseme in l'album esattamente cum'ellu vole. L'altri utilizatori vederanu u post essenzialmente cum'è una sola foto, ma serà un album chì ponu scorri orizzontalmente.

A funzione di l'album ùn hè ancu pronta. Quandu i beta testers selezziunà e foto, sorte è poi publicanu, ricevenu un missaghju d'errore chì a publicazione hà fiascatu. Instagram ùn hà ancu dettu quandu a funzione serà dispunibule per tutti l'utilizatori, ma hè previstu chì succede prestu, è serà largamente utilizata da i pruprietarii di dispusitivi cù Androidem, cusì facenu l'utilizatori iOS.

Instagram FB

surghjente: cultfmac

U più lettu d'oghje

.