Chiudi annunziu

Samsung Galaxy U Note7 era destinatu à diventà u megliu telefuninu in u mondu, almenu per un annu. Tuttavia, l'eccitazione svanisce rapidamente quandu i rapporti di splusioni cuminciaru à a superficia, eventualmente furzendu Samsung à discontinuà u telefunu per u bonu è alluntanà u mercatu. In Europa, questu presenta un prublema ancu più grande per i fan di Note, postu chì ùn anu micca veramente nunda per aghjurnà oghje. L'ultimu mudellu nantu à u nostru mercatu era Galaxy Nota 4 da u 2014, chì in fondu ùn hè mancu più vendutu è ùn uttene mancu Nougat.

L'alternativa puderia ancu esse cusì è cusì Galaxy A Nota 5, ma hè vindutu solu in Asia è in l'America è ùn ghjoca micca bè cù e nostre rete. Allora pò esse usatu, ma ùn hè micca a noce vera. Ma comu era ? Galaxy Note7 da u puntu di vista di un usu ordinariu chì hà avutu l'uppurtunità di ottene almenu un pocu tempu? Allora vi dicu.

Galaxy Note7

Circa una transizione pussibule à Galaxy Aghju cuminciatu à pensà à a Nota 7 pocu dopu chì u telefuninu duverà esse in vendita in Slovacchia. Iè, era in realtà digià vindutu, ma ci sò quelli prublemi cù splusioni, cusì tuttu cù dispunibilità era una coincidenza. In ogni casu, aghju cridutu chì Samsung hà da amparà una lezione è chì à a seconda prova quelli telefuni anu da travaglià è ùn splode micca di novu. Personalmente aghju avutu l'esperienza di a prima rivisione di u telefuninu.

Eru subitu impressiunatu da a squadra Note7, quantu si mantene bè. Samsung hè stata purtata da e curve arrotondate è u mudellu Galaxy U S7 edge hà veramente purtatu un telefuninu chì combina a serietà cù una maghjina. U sensu di seriu hè vinutu principarmenti da a forma, chì sempre evocava l'impressione cum'è s'ellu hè statu creatu per un manager chì travaglia 18 ore à ghjornu, 7 ghjorni à settimana. Ma dopu ci eranu quelli forme arrotondate, grazie à quale u telefunu manteneva perfettamente in manu, ancu s'ellu avia un display di 5,7″.

Comu tali, a visualizazione era ancu curvatu è questu hè statu un puntu di cuntinzione dapoi e prime filtrazioni. Parechji fans l'anu dettu Galaxy A visualizazione curva di Note hè più un rifiutu chè un aghjuntu utile. Tuttavia, Samsung hà fattu una spezia di cumprumissu è a visualizazione ùn era micca cusì curvata cum'è sopra Galaxy S7 bordu. Era circa 2 mm da ogni angulu è ùn si pò micca dì chì averebbe un impattu maiò in l'usu. U pannellu Edge era dispunibule quì è hà sappiutu risparmià tempu ancu quì. In ogni casu, ùn possu micca imagine chì a signalazione luminosa di una chjama / SMS, cum'è aghju nantu à u mo S7 edge, averia sensu cù una tale curva. A visualizazione ùn era micca abbastanza curvatu per quessa.

S Pen

Quì, Samsung hà veramente vintu, ancu s'ellu u creditu in questu casu va à a nota più vechja 5. Quì, Samsung hà abbandunatu u stylus, chì solu agisce cum'è un stylus. L'hà turnatu in una penna guasi vera, chì ùn manca solu di tinta per ch'ellu pò ancu esse usatu per scrive nantu à carta. U novu S Pen usa un interruttore classicu, dopu pressu chì pudete tirà a penna da u telefunu. A scrittura pareva abbastanza bona, ma era impussibile di caccià a sensazione chì scriveva nantu à vetru è micca nantu à carta classica. Hè ancu per quessa chì a mo scrittura era assai brutta. Altrimenti, aghju nutatu chì a penna pò sente l'inclinazione è a forma resultanti di u testu scrittu (in u mo casu, scribbled) cambia in cunseguenza. Hè stata certamente una sperienza interessante.

Tuttavia, in parechje altre cose, u telefuninu era assai vicinu à u mio Galaxy S7 bordu. L'ambienti, l'hardware è ancu a camera eranu listessi, è l'unicu fattore di sperienza era u S Pen è un disignu più angulare chì pareva più elegante chì l'imaghjini. Una nutizia cusì felice hè chì invece di microUSB Galaxy U Note7 offriva USB-C, chì facia più faciule per cunnette un cable, ma ùn sò micca s'ellu avissi mai aduprà quellu connettore perchè carricu u mo telefunu solu in wireless. A cuntrariu di l'iPhone 7 in cuncurrenza, hà ancu un jack di 3,5 mm, cusì à sente a musica cù l'auriculare ùn hè micca un prublema quant'è cù un telefuninu cuncurrente.

 

Curriculum vitae

Tuttavia, era solu Galaxy Note7 hè un pezzu assai interessante, ma sfurtunatamenti hà pagatu per e batterie mal pensate chì anu fattu danni invece di serve. Tuttavia, dopu à a mo spirienza, ùn avissi micca pigliatu cum'è un aghjurnamentu da u S7 edge, perchè u telefunu avia troppu in cumunu cù u mo S7 edge. Tuttavia, u vantaghju era chì l'ambiente era esattamente u listessu è ùn ci era micca bisognu di amparà qualcosa di novu, cum'è cù certi mudelli più vechji.

Tuttavia, aghju da ammette chì u telefunu hà avutu qualcosa in questu è per i fan di a serie Note puderia esse a perfezione assoluta. Sfurtunatamente, hà finitu cum'è u Titanic. Incarnava a perfezione, ma hè cascatu à u fondu. Questu mostra ancu chì a storia si ripete da u tempu à u tempu. A prossima volta, pensu chì Samsung hà da amparà una lezione.

samsung-galaxy-nota-7-fb

U più lettu d'oghje

.