Chiudi annunziu

U ghjornu internaziunale di l'Internet più sicuru hè u 7 di ferraghju 2. Allora hè u mumentu propiu per presentà l'applicazione Fakebook - un simulatore di rete suciale chì vi insegnerà à voi è à i vostri figlioli cumu cumunicà in modu sicuru in Facebook è altre rete suciale. Più di 2017 3 zitelli anu digià utilizatu l'app è u numeru hè sempre in crescita. Fakebook hè statu creatu cum'è un prughjettu di u Centru per a Prevenzione di a Comunicazione Virtuale Risicata à a Facultà di Educazione di l'Università Palacký in Olomouc cù u sustegnu di a Pulizzia di a Repubblica Ceca, chì ancu usa l'applicazione.

Social media = spaventapasseri di i genitori ?

Oghje, ùn pudemu micca imaginà a vita di ogni ghjornu senza e rete suciale - è l'utilizatori più ghjovani, chì sò solu scopre e grandi pussibulità di u mondu in linea, ponu vede u listessu modu. Inoltre, i zitelli sò assai attivi in ​​l'ambienti di e rete soziale - l'utilizanu per cumunicà cù l'amichi, stabilisce amicizie, sparte infurmazioni, autopresentazione, divertimentu, ma ancu per l'educazione. In a Repubblica Ceca, e rete suciale più diffusa include Facebook, Lidé.cz, Spolužáci.cz, Líbimseti.cz è Google+. Tuttavia, i zitelli utilizanu attivamente una quantità di altre rete suciale è servizii - per esempiu Snapchat, Instagram, WhatsApp o Viber. Ancu l'entrata in u mondu di e rete soziale hè limitata à l'età di 13 anni, a maiò parte di sti miccanismi di cuntrollu pò esse facilmente "bypassed". In a pratica, hè cumunu chì e rete soziale sò massivamente utilizati da l'utilizatori chì ùn rispondenu micca i criterii per l'accessu à una reta suciale - cumpresi i zitelli. I zitelli in l'ambiente Internet sparte una grande quantità di dati persunali è sensittivi, chì permette a so identificazione assai precisa. Spessu ùn capiscenu micca quantu hè impurtante i dati persunali è quantu facilmente pò esse misused. E rete suciali permettenu di fà facilmente, rapidamente è anonimamente cyberbullying, attacchi sessuale à i zitelli, cyberstalking, frodi in Internet o crimini di pruprietà.

Fakebook vs. Facebook

Hè per quessa chì l'applicazione hè stata creata libru falsu, chì crea un ambiente offline sicuru di una reta suciale fittizia per i ghjovani utilizatori di Internet è i so genitori, induve ponu praticà e cumpetenze di cumunicazione basica assuciata à l'usu sicuru di e rete soziale.

"Fakebook hè pensatu per insegnà à i zitelli quantu hè sicuru per elli à trattà a so infurmazione persunale chì furniscenu à e rete suciale, è valuta ancu e so soluzioni sbagliate è ghjustificate à i scenarii di crisa. In più di u simulatore offline, chì hè suppostu di custruisce l'abitudini ghjusti in i zitelli in relazione à i media in linea, l'applicazione Fakebook mostra ancu casi veri di cyberbullying, cybergrooming è sexting chì anu fattu in a Repubblica Ceca è à l'esteru ". dici Kamil Kopecký, garante di u prughjettu E-safety. Fakebook cuntene un modulu chì permette di inserisce novi profili è aduprà carte mentali per stabilisce situazioni novi cù l'utilizatori - oghje cuntene più di 20 situazioni risicate pussibuli chì i zitelli ponu scontru in cumunicazione normale nantu à a reta.

L'applicazione Fakebook hè aduprata cum'è parte di l'attività preventiva di u prughjettu E-Safety, chì hà sparghje a cuscenza micca solu trà i ghjovani, ma ancu l'utilizatori di Internet adulti per parechji anni. L'applicazione hè ancu aduprata da a Pulizzia di a Repubblica Ceca. Attualmente, l'app hà più di 3 500 scaricamenti è 260 zitelli l'anu pruvata in faccia.

Ancu questu annu, Fakebook serà allargatu cù scenarii per i ghjovani utilizatori. In cuuperazione cù futuri educatori, i creatori di u pianu di l'applicazione per creà un modulu statisticu ancu più detallatu. A Fundazione Vodafone hà sustinutu finanziariamente u sviluppu di l'applicazione Fakebook è a so espansione di cuntenutu. Sta cuuperazione hà seguitu u sustegnu à longu andà di u prughjettu E-safety da a Fundazione Vodafone è a Cumpagnia Vodafone in u quadru di parenting digitale.

  • Fakebook per Android pudete scaricà quì
Fakebook FB

U più lettu d'oghje

.