Chiudi annunziu

Quist'annu pudemu aspittà parechji cintunari di smartphones novi - da low-end à high-end. Ùn importa micca quanti tipi di telefuni vedemu, avemu da ricurdà solu una manciata di dispusitivi chì ci eccitanu veramente. Quist'annu pudemu aspittà micca solu a seconda generazione di Pixels da Google, ma ancu qualcosa di Lenovo in a forma di a Moto Z. In ogni casu, in u cima di sta lista curta, ci sò sempre solu dui fabricatori chì "sfrattu" l'altri. : Galaxy Cù telefoni da Samsunug è iPhones da Apple.

In 2017, Samsung liberarà dui mudelli di punta Galaxy S8, durante a prima mità di l'annu. Dopu à settembre vene Apple presenta è libera u so novu in vendita iPhone 8. In issu articulu, avemu da fucalizza nantu à cinque funziunalità interessante chì sarà Samsung Galaxy S8 disposti mentri iPhone 8 li mancherà.

Scanner Iris

A più sicurità hè sempre utile. Samsung stessu hè bè cuscenza di questu, chì basatu nantu à u disgraziatu Galaxy A Nota 7 hà introduttu una nova funzione assai utile per a sicurità. Utilizendu l'iris, hè pussibule di assicurà u vostru telefunu contr'à i ladri putenziali. Questa funzione serà più tardi aduprata per l'autentificazione di pagamentu mobile è cusì.

Modu Desktop

Una maghjina filtrata di pocu tempu da a presentazione di Samsung hà revelatu a prossima funzione Extended Workspace, chì duverebbe purtà qualcosa simili à u modu Continuum à u sistema. Android.

Android 7.0 Nougat include supportu per u modu di finestra, ma nimu di i fabricatori l'hà ancu utilizatu. U primu puderia esse Samsung cù un mudellu Galaxy S8, chì, sicondu l'imaghjini, puderia usà u modu di finestra dopu a cunnessione à una visualizazione esterna è periferiche wireless.

Modu Bestia

Samsung hà presentatu recentemente una marca chjamata per u Modu Bestia in a UE. Dunque significa chì puderia esse una funzione nova chì serà offerta da u prossimu flagship, cusì Galaxy S8. Grazie à sta funzione, l'utilizatori sperimentà un enormu aumentu di u rendiment in pocu tempu. U Modu Bestia ottimiserà perfettamente a prestazione, esattamente cum'è l'utilizatore hà bisognu à u mumentu.

supportu di carta microSD

Apple produce in permanenza telefoni è tablette cù una certa capacità di memoria interna per documenti, applicazioni è cusì. Questu li permette di carricà assai più soldi da i clienti potenziali. I mudelli di l'annu passatu iPhone 7 à iPhone Fortunatamente per l'utilizatori, u 7 Plus hà purtatu almenu u doppiu di a memoria interna. Tuttavia, Galaxy U S8 hà da cuntinuà à avè un slot per carte microSD chì sustenerà finu à 2TB (256GB hè u limitu, in ogni modu, cum'è e carte più grande ùn sò micca prudutte).

Connettore jack da 3,5 mm

IÈ.

Surghjente

U più lettu d'oghje

.