Chiudi annunziu

Esclusivamente l'annu passatu, parechji pezzi d'infurmazioni apparsu in Internet in quantu à a nova tableta Samsung chì gestisce u sistema operatore. Windows 10. L'ultimi certificati necessarii, chì u fabricatore hà bisognu à inizià a vendita è a produzzione generale, sò digià sottumessi. Novu in forma Galaxy U S2 TabPro hè statu avà vistu à a FCC. A lista include un diagramma cumpletamente detallatu di a parte posteriore di u dispusitivu, è pare chì pudemu esse in una custruzzione di metallo. Inoltre, ci sò i chjamati aperture di fan in u cantonu superiore manca, chì indica a presenza di un processore Intel U-Series.

U schema di filtrazione include ancu u logu Verzion, chì significa chì a tableta averà un supportu tutale per e frequenze LTE. I prucessori Intel U-Series sò significativamente menu caru in u cunsumu di energia, ma furnisce menu prestazioni cumparatu cù altri processori di notebook Intel.

Siccomu hè una tableta, l'Intel U-Series puderia esse a megliu scelta. In ogni casu, in questu mumentu, tuttu ùn hè micca cunfirmatu à centu per centu, cusì chì a sà, forse Samsung implementerà prucessori completamente differenti. U fabricatore di Corea di u Sudu pensa à presentà a nova tableta à u Mobile World Congress 2017.

Galaxy S2 Tab Pro

Surghjente

U più lettu d'oghje

.