Chiudi annunziu

À u principiu era solu un scherzu, ma avà una fabbrica chì pruduce batterie per Galaxy Nota 7. Un focu hà scoppiatu in a fabbrica Samsung SDI in a cità industriale cinese di Tianjin. Questu hè ghjuntu à l'attinzioni di i media digià 2 anni fà, quandu ci hè stata una grande splutazioni chimica quì, chì hà pigliatu decine di vite è puderia ancu esse osservatu da u spaziu.

Un focu hà scoppiatu in Wuqing Township a notte scorsa, è u focu hè statu spento rapidamente. Più di 110 pompieri è 19 mutori di u focu anu rispostu à a scena. Sicondu l'infurmazioni dispunibuli, u focu si sparse direttamente da a seccione di i rifiuti, induve Samsung dispunia i prudutti difettu.

À l'iniziu di u mese, a divisione Samsung SDI hà annunziatu ch'ella avia investitu 130 milioni di dollari per aumentà a sicurità di e so fabbriche è chì probabilmente seria u principale fornitore di batterie per u futuru flagship Samsung. Galaxy. In ogni casu, dopu à un casu cum'è questu, simu un pocu preoccupati è spergu chì a cumpagnia risolve i prublemi di a bateria prima di qualsiasi batte di difettu sparghje in altri telefoni.

Samsung SDI Tianjin

* Fonte: SCMP.com

U più lettu d'oghje

.