Chiudi annunziu

Hè statu pussibule di pagà cù un telefuninu dapoi parechji anni, ma ùn hè ancu una funzione assai diffusa. À u listessu tempu, hè un metudu di pagamentu assai convenientu, chì hè possibbilmente ancu più veloce di pagà cù una carta senza contactu dedicata. Per pagà, avete bisognu di un telefuninu cù NFC, una cunnessione di dati (o WiFi) è una applicazione da u vostru bancu. U vantaghju hè chì queste applicazioni offrenu ancu un widget di desktop cù quale pudete attivà immediatamente u sistema di pagamentu datu.

Tuttavia, i sistemi ùn permettenu micca di utilizà e vostre carte di pagamentu attuale, almenu micca in u casu di VÚB. Per pudè pagà contactless, devi attivà u serviziu à u bancu. Accumincia cù una visita à u bancu, induve dumandate di fà i pagamenti mobili dispunibili è firmà i ducumenti pertinenti. Ciò chì uttene basicamente hè una carta di pagamentu virtuale chì hè ligata à u vostru contu bancariu è funziona indipindente da a vostra carta regulare.

In u casu di VÚB banka, hè u so serviziu Wave2Pay carica, 5 € per annu. Dunque una quantità abbastanza insignificante. Di sicuru, a prima tarifa hè pagata à u mumentu chì attivate u serviziu à u bancu. Allora vi basta à aspittà un pocu di tempu (in u mo casu, ci hà pigliatu circa 2 ore) finu à riceve un SMS cù un codice di attivazione chì deve entre in l'applicazione Wave2Pay per attivà. Avete 24 ore per attivà. Avete ancu bisognu di creà un codice PIN chì l'app richiederà per i pagamenti. Allora duvete aspittà un pocu di tempu è pudete cumincià à pagà cù u vostru telefuninu!

Tandu deve aghjunghje u widget à u vostru scrittore, occupa duie fila di icone nantu à u desktop. Dopu appughjà u buttone per pagà Cliccate è pagate, mentre chì per a verificazione u telefuninu dumandarà u codice PIN da a carta, chì avete stabilitu durante i paràmetri iniziali di l'applicazione.

Samsung Pay 3

U più lettu d'oghje

.