Chiudi annunziu

Qualchi ghjorni fà, avemu preparatu per voi un articulu abbastanza largu dedicatu à u novu assistente vocale Bixby. Per tutti i cunti, questu deve esse l'innuvazione principale in u novu flagship Galaxy S8. Tutti issi rumuri cuminciaru uni pochi di mesi fà, quandu a prima chjamata marca hè stata maculata.

Da tandu, avemu publicatu innumerevoli rapporti chì ci anu datu una bona idea di ciò chì aspetta da u novu assistente di voce. Samsung hà avà ricevutu una marca per l'Europa ancu, chì hè una grande nutizia per u fabricatore sudcoreanu. Finu a ora, nimu ùn sà esattamente ciò chì marca hè, ma puderia avè qualcosa à fà cù u serviziu Al-powered per Galaxy S8.

Samsung hà datu una breve spiegazione à l'Autorità Europea per a strangolazione di a pruprietà. U rapportu ufficiale dice chì a cumpagnia sudcoreana basata in Seoul hà sviluppatu

"Software chì permette à l'utilizatori o l'urdinatori di travaglià cun cuntenutu, urganizà, furnisce i pruprietarii cun certi informace (tempu è cusì) è ritratti d'interessu generale'.

L'ingegneri chjamanu tuttu u prughjettu Samsung Hello. U rapportu hà dettu ancu:

"..Hè un software d'applicazione chì furnisce funzioni persunalizati è informace basatu annantu à e preferenze di l'utilizatore stessu, vale à dì in i campi di u clima, a musica, l'intrattenimentu, i ghjoculi, i viaghji, a scienza, a salute, i cuntatti è e rete soziale. Stu software pò esse cuntrullatu da l'utilizatore utilizendu cumandamenti di voce ... "

Dopu avè lettu stu rapportu ufficiale, una dumanda ci incita - Samsung Hello serà in qualchì modu in relazione cù Bixby? Sicondu u situ web straneru SamMobile, sì. Duverebbe esse una estensione per a tecnulugia core Bixby. U scopu hè di fà a vita di ogni ghjornu più faciule per l'utilizatori.

Bixby

samsung_galaxy_s7_edge_25690678361

Surghjente

U più lettu d'oghje

.